Üniversitemiz Lapseki Meslek Yüksekokulu’nda, Genç Yeşilay Kulübü tarafından Gençlik ve Spor Bakanlığı Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen ÜNİDES programı kapsamında düzenlenen “Kampüste Yeşil Fest” etkinliği, 12 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirildi .
Etkinlik kapsamında saat 11:00–12:00 arasında gerçekleştirilen “Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi” programında, Prof. Dr. Sibel Oymak tarafından “E-Sigara ve E-Nargile Bağımlılığı”, Psikolog Seyide Nur Demirkol tarafından ise “Teknoloji Bağımlılığı” konularında öğrenciler bilgilendirildi .
Bağımlılıkla Mücadele Uygulama ve Araştırma Merkezi’nin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlikte, öğrencilerde bağımlılık konusunda farkındalık oluşturulması ve sağlıklı yaşam bilincinin güçlendirilmesi hedeflendi. Gün boyunca düzenlenen sosyal, sanatsal ve sportif etkinliklerle öğrencilerin yoğun katılım gösterdiği program, etkileşimli ve verimli bir şekilde tamamlandı.
Merkezimiz, gençlere yönelik bağımlılıkla mücadele çalışmalarını desteklemeye ve farkındalık faaliyetlerini sürdürmeye devam etmektedir.